marți, 29 martie 2011

Summer.

    Huh...banuiesc ca stiiti melodie lu' Beyonce -Summertime ft P. Diddy,cine o stie banuiesc ca-si va da seama ceea ce vreau cat mai repede posibil.
In ultima perioada aud in jurul meu de repetate ori obsesiv: 'Mi-e dor de mare,de vara,VREAU LA MARE!' ,atat de obsesiv,incat am inceput si eu sa cred ca totusi ar trebui sa apara mai repede.
    Realizez ca mi-e dor de noptiile pierdute ,petrecute la mare,de prima betie cu parintii si de cele care au urmat-o,nu sunt foarte mandra de lucru asta recunosc,dar cred ,ca ,macar cand suntem la mare noi,doamnele,domnisoarele,ar trebui sa uitam de probleme,de griji si sa ne distram muuult de tot . Cele mai tari iesiri la mare sunt cele atunci cand esti single va asigur. De ce? Oare de ce? Pentru ca NU-L mai ai pe capul tau,nu va mai trebui sa stai sa te stresezi tu cu organizarea si in felu asta ,vei stii si tu despre IUBIREA DE VARA.
     Dragele mele mai este foarte putin pana pe 1 mai ,asa ca scapati de ei :))). Glumesc. Dar oricum Have fun,si cu si fara ! ABEA ASTEPT!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu